Norrland.

Sjukt mycket att göra när man är hemma. Och sjukt ointressant att sätta sig vid en dator. Har dock hunnit med mycket här hemma. Massor av tid med familjen. Klättrat på taket och målat skorstenen. Målat huset. Fikat på stan. Ätit god mat. Snackat. Skrattat. Njutit. Så på grund av allt detta roliga blir det nog sparsamt med uppdateringar under sommaren. Men det är ni erfarna läsare av min blogg vana med. Midsommarfirande väntar också snart. Midsommarfirande här hos mig. Woho. Mor o far är i Riga nu några dagar och spenderar midsommar i fjällen så de är inte hemma mycket. Men syrran är här. Och jag har inte vant mig med att behöva logga ut från facebook. Något som syster tagit stor nytta av. STOR nytta. Och till stor glädje för henne.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback