Vilken dag!!! Sveriges dag.

Vilken värme. Vilken dag. Vilken bränna.

Denna Sveriges nationaldag 2011 har bjudit på 27-gradig värme (i skuggan). Väldigt varma timmar i solen. En kväll som fyllts av uppsatsplugg när det är opponering som står på schemat. Imorrn skriver vi ihop den. Jag passade kvällen till ära, svensk nationaldag och sommar på allvar, på att göra mig en riktigt somrig middag. Eller vad tycker ni?


Har också nästintill bestämt mig för när jag åker hem till Övik. Ser ut att bli den 16/6 på kvällen eller den 17/6 mitt på dagen. Men eftersom det kostade lika mycket så fick jag svårt att bestämma mig och tänkte istället att jag väntar till någon av alternativen blir dyrare. Väldigt genomtänkt.

Hur som helst. Imorrn är det skola på förmiddan. Eftermiddan utlovar 28 grader i skuggan och strålande sol. Så risken är stor att min redan nu soltärda kropp imorgon får stå ut ytterligare några timmar. För när det är så fint väder måste man ju vara ute. För tänk om det kommer regna resten av sommaren?

Lite musik för att avsluta denna dag. Med dagen som tema.



Grattis Sverige!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback