Hmm.

Jag skrev visst igår att det skulle bli en lugn helg eftersom jag skulle plugga. Men hur kommer det sig då att jag vaknar upp bakis idag med svaga minnen från en rolig natt? Dålig karaktär skulle man kanske kunna säga. Men likagärna kan man säga att jag är realistisk. För hur stor är egentligen chansen att jag skulle ha satt mig och pluggat på en lördag? För idag gör jag det inte iaf. Mår helt okej men har inte det minsta sug efter att plugga. Tänker bara sitta i soffan och titta på hockey. Har så svårt att bestämma mig för om jag håller på Luleå eller Skellefteå. Varför var de båda norrlandslagen tvungna att spela i samma semi? Jag tror att jag hejar på Luleå. Fast egentligen hejar jag på Skellefteå också. Fast mest hejar jag på Modo. Fast de har det jobbigt. Halva kvalserien spelad och fortfarande utanför Elitserieplatserna. Nu måste de börja vinna. Eller de har ju tagit poäng i alla matcher. Så det gäller väl bara att fortsätta på det spåret och vänta på att Södertälje eller Växjö börjar förlora.

Hur länge sen är det egentligen jag skrev om sport här på bloggen? Länge...

Annars rullar livet på. Imorrn ska jag plugga igen. Börja med att gå till skolan och skriva ut papper och få lite frisk luft. Sen är det bara att plugga på :)

Hoppas ni har det lika "roligt" som jag

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback