En lugn fredag - när upplevde jag det senast?

Det är fredag. Jag har varit i skolan med uppsats. Hängt med underbara vänner på lunchrestaurang. Besökt systemet. Besökt Netonnet Lagershop för att inhandla ny laptopfläkt/-kylare och ny trådlös router. Den förstnämnda funkar som en smäck. Den sistnämnda har jag dock inte lyckats få igång på samma sätt...

Men nu är det fredagkväll. Fredagkväll som är lugn. Imorgon är det golftävling, jag ska inte spela men hänga på banan hela dagen för att visa upp Civilekonomerna lite grann. På ett bra sätt! På kvällen är det sittning på en klubb nere på stan. Då kommer jag med stor sannolikhet visa upp mig på ett inte lika bra sätt.

Som ett litet PS är det ju fantastiskt att Wipeout US går på tv. Fruktansvärt roligt! Kvalitets-TV när den är som bäst!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback