Hemskt mycket om ursäkt.

Ber jag...

Hur kan det ha tagit så lång tid sedan sist? Jag skyller på Göteborg. SM-konferens som innehöll precis allt som konferenserna brukar. Längtar redan till MEGAn i november. Fast först ska det ju bli sommar.

Idag blir det något så roligt som utdelande av flyers för avslutningsmiddagen. Gästföreläsning med Handelsbanken. Imorgon blir det fortsatt uppsatsplugg och intervju för uppsatsen. En del alltså.

Okej, där har ni de senaste och kommande dagarna i mycket kort format.

Jag måste också erkänna att jag tappat lite suget för att blogga. Har börjat med twitter, inget som ersätter en blogg, känns mer som ytterligare ett facebook. Ungefär. Men där hänger jag mer än här. Tyvärr. Men jag ska försöka bättra mig. Nu ska jag iaf strax kila iväg till skolan efter en fantastiskt skön sovmorgon. Äntligen.

Vi hörs när vi hörs och vi ses när vi ses.

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

shape up now!!! Vill ha mer intressanta blogginlägg än så här! JAG följer inte twitter vettu... "skärpning, sista chansen nu!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback