Sur gubbe 25...

Vilken dag. Uppsatshandledning som gav grönt ljus inför fortsättningen. Uppsatsplugg som gav både positivt och negativt. Ett rejält "bus" som gav skrämselhicka. Styrelsemöte som bjöd på massvis med skratt. Ovanligt snabbt möte i härligt sällskap. Middag och nu soffa, tv, dator.
Imorgon blir det mer uppsatsplugg. Lunchmöte kring ett kommande evenemang. Sväng på stan (systemet och kanske nåt mer...). Sen fest. Superfest. Kul fest. Jäääääätteskoj.

Anyhow, förklaring till min rubrik. Jag skrev för nån dag sen om frågorna som fyller facebook-feeden numer. Jag är tydligen inte ensam. Hade fått en kommentar idag:
"Hatar också att min inte kan dölja frågorna på facebook så du behöver inte känna dig ensam.. Försökte med google o då hittade jag hit/ sur gubbe 25"

Haha, jag älskar random-kommentarer.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback