Vilken helg.

Helgen är över. En helg med golf, sittning och partaj på lördan. En helg med städning och plugg på söndan. En helg som även fick en måndag. En helg med shoppingrunda, plugg och tvätt på måndan. En shoppingrunda som slutade med att jag på fyra timmar inte köpte något mer än lunch.

Imorgon fortsätter denna vecka. En vecka med alltför mycket måsten. En vecka som gärna får passera snabbt och utan problem. Efter denna vecka väntar ytterligare en vecka fylld av måsten. Men sen är det färdigt. För denna termin. Hur mycket ser jag framemot det? Just nu väldigt mycket.

Imorgon lovar de 26-gradig värme och sol. Tur då att jag bara har skola under förmiddan. Styrelsemöte senare på eftermiddan men däremellan hinner jag förhoppningsvis med lite slapp i solen.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback