Kvällströtthet.

De senaste nätterna har jag haft sjukt svårt att somna. Varit trött på kvällen men så fort jag lägger huvudet på kudden är jag pigg. Just nu är kvällströttheten extrem. Om det beror på att mitt huvud arbetat sjukt mycket idag vet jag inte. Fått mycket plugg gjort iaf. Och kommer nog vara väl förberedd till på lördag. Kommer bli intressant iaf.
Ikväll hoppas jag dock att jag somnar snabbt. Det vore mycket skönt.

Och som tillägg till denna klagovisa vill jag bara säga; "Gud vad mycket skit som går på tv nuförtiden!". Pengarna på bordet är faktiskt ganska intressant men jag orkar inte med Peter Jihde. Suck. För att inte tala om hur ointressant människor som deltar. Och det faktum att de ändå aldrig kommer vinna några stora pengar. Nej, tacka vet jag den brittiska varianten av Deal or No Deal. Där har vi tv-underhållning... typ.

Och har förresten ytterligare en sak att klaga över. Handlade för typ en timme sen. Köpte mjölk så jag skulle kunna dricka oboy. Bara för att komma hem och komma på att oboyen tog slut för nån dag sen. Hm, oh well. Mjölk är också gott.

Trots detta något klagande inlägg är jag på bra humör. För dagen har ändå varit givande och produktiv. Och igår hade vi en riktigt trevlig styrelsekickoff. Roliga spel, onyttig mat och härligt sällskap! Klockren energibooster!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback