Snart helg.

Idag har jag på allvar tagit tag i mitt plugg. De senaste dagarnas småpet blev idag en eftermiddag i biblioteket på högskolan. Och oj vad det rullade på. Eftersom min dator inte ville ge mig internet (eller att skolans internet strulade...?) kunde jag inte bli helt klar. Så imorrn väntar lite källkontroller och källfix hemma, genomläsning och korrigering och sedan utskrift på skolan och sen på nåt vis få det i ett kuvert till Kalmar. Oh well. När det är avklarat ska det bara skrivas en sammanfattning på en sida tills på tisdag. Detta kommer gå galant. Nästa lördag är det tenta. Om den går lika galant är det klart mer frågetecken kring... Helst eftersom det är Halloweenfest på fredan. Vågar man vara så cool att man skriver tentan bakis? Iofs är det en hemtenta på fyra timmar så omöjligt lär det ju inte vara. Men jag har ingen bra koll på hur den kan se ut så jag ska nog få mig några timmars sömn då iaf...

Nästa måndag åker jag till Örnsköldsvik också. Sjukt vad tiden går fort. Och veckan efter det är det Luleå som gäller. Mycket roligt att se framemot nu! I övrigt är det rejält dålig uppdatering här på min blogg nu. Ingen ursäkt.

Som om det inte vore nog att syrran är i Thailand fram till Lucia. Och att hennes grabb åker dit om några veckor. Så har mor o far bokat Thailandsresa också. Iofs inte förrän i februari/mars men ändå. Och vad får jag? 4 dagar i ett vinterkallt och mörkt Luleå. Fast jag kommer nog ha fantastiskt kul där uppe. Men sol och värme är ju aldrig fel. Fast jag får ju åka till Åre en vecka i januari också. Det längtar jag efter. Mest längtar jag efter Sällskapsresan i bussen upp. Det vill jag ha!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback