Tentaplugg?? Knappast...

Imorrn har jag tenta. Hur man nu kan lägga en tenta en lördag förmiddag. Helst när jag har Halloweenfest ikväll... Oh well. Idag hade jag vissa planer att tentaplugga lite men jag tror jag skippar det. Man ska väl inte plugga dagen innan? Det brukar jag säga iaf. Ska iaf bli spännande imorrn att se hur det går. Läskigt också att den rättas automatiskt så är man en poäng från att klara den så är man det. Oh well. 20 frågor med fem svarsalternativ till varje. 4 timmar. Det kommer bli intressant.

Har sprungit på stan också och inhandlat lite vin och det sista till min nödlösning till utklädnad. "Fransk inbrottstjuv" blir det. Får se hur länge jag hänger med under kvällen med tanke på morgondagen men är det riktigt kul så blir det nog hela kvällen. Eller så kanske jag blir ansvarsfull och går hem efter förfesten. Oh well, time will tell.

Nu är mitt huvud slutkört så jag ska vila lite i soffan innan käk och sen off to party.

På måndag styr jag kosan mot Örnsköldsvik. Skönt med en "ledig" vecka :)

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback