Upprörd!

Efter en riktigt trevlig dag med "plugg", skratt, vin och styrelsemöte såg jag fram emot att bara varva ner med en kväll i soffan med tv.
Men det förbaskade faktum att skolledningen fortsätter komma med extremt ogenomtänkta beslut och så tydligt visar hur oinsatta de är i vad vi linjeföreningar egentligen gör gör mig bara så irriterad, frustrerad, besviken och ledsen!
Vi har städat ut vårat rum. Alla våra grejer ligger i en skolsal i flyttlådor. Ibland önskar jag att jag hade tusen mycket att säga till om. Men samtidigt får denna historia mig så upprörd att jag vill lägga mig ner som ett litet barn och skrika och sparka vilt omkring mig.

Och som om inte detta skulle få mitt humör lagom uppgivet så förlorade visst Modo igen idag. Woopidoo vad det är mycket som sänker humöret just nu!

Imorrn är det en tidig morgon som väntar. Har tvättid redan 7 imorrn bitti. Därefter väntar ännu mera plugg. Lite andra små uppgifter (roliga) och även det faktum att jag måste hitta mig en utstyrsel till halloweenfesten på fredag. Just nu känner jag mig inte det minsta peppad för detta men det ska nog ändras det med. Vi hörs när vi hörs och syns när vi syns!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback