Usel uppdatering.

Och jag har ingen ursäkt. Förutom den att jag inte har någon dator. Och den ursäkten är ju inte sann...

Det jag kan berätta är iaf att det idag känns som att den första höstdagen nått Västerås. Det har varit supergrått och regnigt. Dock inte så kallt men ingen energi från solen idag. Iochförsig trevligt att kunna ha persiennerna uppdragna helt. Har storstädat och ätit vindruvor. Vindruvor blir lätt lite av en drog. Om de är så pass väl besprutade att de håller sig färska fastän de stått framme någon dag är de helt fantastiska. Jag är nämligen en person som smakar väldigt mycket med ögonen.

Sen lär jag mig mer och mer hur min telefon funkar. Det finns på tok för mycket att göra med den. Hade jag inte haft ett liv (?) så hade jag spenderat hela dagarna med min telefon.

Imorrn måste jag verkligen ta tag i pluggandet. Hela dagen ska det pluggas. Främst ska jag lägga energi på att komma igång med mitt arbete som ska vara klart om tre veckor. Om jag har börjat? *vissel, vissel* Men kommer jag bara igång så går det snabbt. Så imorrn ska jag piska mig själv till det. Även ett möte imorrn som jag kanske går på. På tisdag är det också möte och på kvällen ett party med overall. Sy och klistra. Snacka skit och dricka. Beerponga och capsa. Och på onsdag är det råplugg som gäller. Om jag inte har nåt annat "viktigt" inplanerat. Men denna vecka är mitt mål att verkligen få igång plugget så pass att jag inte har dåligt samvete över det. Så nu kör vi!

Att min syrra på tisdag beger sig på 2,5 månads kajkande i Sydostasien gör mig mycket mer sugen och inställd på en plugghöst..........

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback