Short update.

Lite snabbt kring vad som hänt de senaste dagarna. Massor att göra såklart. Men alltsomoftast roliga saker. Tån läker som den ska, jag fortsätter traska runt i foppatofflor även om jag idag faktiskt kunnat använda gympaskor också. Så funderar på att köra gympaskor under kvällens bravader. Det är AW-tacobuffé på BMB som gäller vid fyra. Därefter kalas med härliga faddrar och nya studenter. Riktigt kul har vi haft och nu är det inte mycket kvar av dessa två roliga rookieveckor.
Igår var det den spännande spexfinalen som vi i Mälekon lyckades vinna precis före våra ärkefiender i IMF. Det satt gött och nu återstår bara den stora Studentolympiaden imorgon. Tänk om vi skulle råka vinna den också. Hur ska vi då toppa detta nästa år? Fantastiskt.

När det gäller skolan har jag iaf koll på vilka kurser som ska läsas och när. Just nu är det distanskurs så det känns perfekt när man har mycket att göra. En vacker dag ska jag nog lyckas ta tag i det på ett bra sätt också. Typ på måndag. Eller nästa vecka...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback