Tokmycket energi fyller min kropp.

Idag kom ett efterlängtat besked. Beskedet att vår uppsats är betygsatt. Med ett VG! Jag kan inte annat än jubla. För är det något som hängt över oss och som vi fått ligga på för att få klart så är det detta. När mejlet från läraren kom och jag läst igenom det ett antal gånger fylldes jag av tonvis med positiv energi. Jag är så sprudlande. Så avslappnad. Nu är mitt kandidatprogram avslutat. Nu kan jag ta ut en kandidatexamen i företagsekonomi. Nu blir det full fart mot en magisterexamen!

I övrigt har detta varit en stillsam dag. Tacos-/grannhäng. Tvätt. Och vila. Vila. Vila. Välbehövligt efter en hektisk vecka med nollning av de nya studenterna. Imorgon kör den andra veckan igång. Partaj i princip varje dag. De nya studenterna är så sjukt peppade, engagerade och trevliga. De är med på allt vilket också ger oss arrangörer massor av positiv energi. All denna positiva energi som fyller mig just nu grumlas dock lite av att jag imorgonbitti ska operera min tå. Det känns lite smånervöst faktiskt. Jag som knappt besökt en läkare i hela mitt liv. Förutom tandoperationen för 1,5 år sen har jag aldrig använt bedövning. Jag borde kanske läsa på lite om hur operationen går till men jag avstår precis lika gärna och låter det bli en överraskning. Det jag främst är intresserad av är ju hur man mår efteråt. För jag har lite grejer jag behöver göra. Och det är ju massor med roliga event jag vill vara med på. Nej, nu kör vi!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback