Typiskt...

Jag skulle aldrig ha erkänt att jag skaffat ett wordfeudkonto. NU är jag ju fast. Tur jag bara har tre matcher att hålla koll på än så länge. Annars hade jag ju inte ens haft tid att äta. Oh well, jag blir nog mindre och mindre galen ju mer jag spelar. Det brukar bli så. Men en sån här eftermiddag när man inte har nåt bättre för sig. SKulle kunna plugga men alfapet över mobilen känns ju galet mycket mer intressant... Hm. Skönt dock med en ny och modern telefon. EN Iphone 4 fick det bli. Alldeles lagom modernt för mig.

Nu ser jag 101 dalmatiner (otecknad version) som tittar på Aristocats. Snacka om produktplacering. Eller blir det det om man placerar i sina egna produkter? Haha, härligt iaf med lite barnslig humor.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback