Väntans tider.

Imorse blev det gjort. Tåoperationen som förhoppningsvis innebär att jag snart är helt bra igen. Det var ett väldigt snabbt ingrepp och jag var ute därifrån redan efter en timme. Just nu 4 timmar senare så smärtar det lite grann men en Ipren räcker alldeles utmärkt som smärtlindring. Det är dock lite omständigt att gå nånstans med förbandet runt tån. Så av den anledningen och att det värker lite väljer jag att ta en lugn dag/kväll och stannar hemma.

Dock kanske jag måste ge mig iväg en sväng ändå. Men då blir det buss skulle jag tro. För 3,5 timme sedan ringde jag kvartersvärden för att hon ska komma och kontrollera att vi städat gemensamma lokalen godkänt. Hon skulle komma förbi under dagen men har ännu inte dykt upp vilket är lite störande. Inte för att jag ska göra nåt annat men det faktum att hon inte sitter på samma ställe som nyckeln hämtas/lämnas innebär ju att jag förmodligen måste ner till kundcentret för att lämna tillbaka nyckeln. Och det skulle jag vilja göra bort så kan både jag och tå vila sedan.

Oh well.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback