En stor julklapp fäller ofta en smidig packning...

Då sitter man här igen. Efter att ha tvättat med bara en tvättmaskin. Men nu stod det tack och lov att en helt ny maskin är beställd. Hela min lägenhet är full av tvätt som hänger på tork. Men nu är det inte det som är dagens "rolighet". För er kanske jag ska tillägga. En av de julklappar jag inhandlat är lite för stor för mitt bagage. När kommer man att lära sig att handla smått? Femte julen har jag hört. Blir väl nästnästa år då. Eller kanske redan nästa år. I år blev det inte iaf. Så nu har jag problemet att jag inte riktigt vet hur jag på ett bra sätt ska få med allt upp till Övik. Att det blir till att checka in två väskor är det inget tvivel om iaf. Och sen ett överfyllt handbagage är det också stor risk för. Men att det blir mycket bagage på vintern är väl kanske inte så konstigt.

Jag vet dock inte hur stort problemet är än eftersom det mesta hänger på tork. Imorrn får jag svaret. För trots att jag inte åker förrän tisdagkväll så hinner jag inte packa på tisdag för då befinner jag mig i skolan.

Känns dock mycket lockande att åka hem nu. Träffa familjen. Äta gott och njuta av julen. Så imorrn blir det stor städdag. Och packning då. Så får vi se hur flygen går på tisdag. Vi hörs!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är så himla, underbart välkommen hem! Saknar dig o längtar så mycket efter dig! Bara nu alla transporter klarar kylan o tiden!! Kramar i massor! Mams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback