Seminarium som inte gick så bra...

Idag hade vi då det fruktade seminariet. Nu visade det sig som vi anade att han bara skrämt upp oss. Han var inte alls så hård som han sagt att han skulle vara. Och tur var väl det, för ingen grupp hade klarat uppgiften (hade han också räknat med. För man lär sig tydligen ingenting om man kan klara det...) utan alla hade massor med fel. Jag är faktiskt ganska säker på att vi inte hade så många rätt förutom de förtryckta siffrorna. Men måste säga att vi lärde oss mycket idag. Hade aldrig kunnat tänka mig att det fanns så mycket att ta hänsyn till. Well, som ni kanske förstår fick vi lite grann att komplettera. Men det ska nog gå snabbt och nu har ju läraren gått igenom hela lösningen idag så nu är det ju bara att härma. Och sen börja tänka på tentan. Men det får nog vänta ett par dagar, är ju nästan en månad kvar...

Men seminariet var uttröttande. Höll på 13.15-17. Bussen från Västerås gick 12.25 och man var tillbaka klockan 18. Helt slut i huvudet eftersom vi under de fyra timmarna bara hade en rast på 15 minuter. Tror ni att jag haft lite ont i huvet nu under kvällen eller? Ipren hjälpte i två timmar men nu tar sig värken igenom. Det är sån där jobbig "migränliknande" huvudvärk. Så snabbt man rör ögonen för hastigt så gör det ont... Men jag har iaf hunnit med att städa min lägenhet. Och ätit middag. Jag var SÅ hungrig.

Nu ska jag skicka ut påminnelser för att få folk att komma och köpa sittningsbiljetter när jag säljer de imorrn. Det och styrelsemötet direkt efter är det enda som står på mitt schema imorrn. Eller ja på kvällen ska jag till Kåren med ett gäng och se när Soran Ismail är där och kör lite stand-up. Kan ju vara kul att se :)

Ha en trevlig kväll och en bra helg!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback