Att inse något

Idag har jag befunnit mig på en typ av julkonsert(?). Det var hur som helst gratis och vi gick dit för att Chris Medina skulle spela. Han var verkligen duktig live. Därefter 4 timmar på ett café.

Sedan har jag insett en grej. Jag gillar verkligen inte att behöva planera saker. Saker jag aldrig behöver planera här. När jag snart åker hem över jul så är det ju den sedvanliga utgången på Juldagen. Kommer säkert bli fantastiskt roligt vilket det brukar vara. Men detta med att alltid behöva planera innan, det ska köpas biljetter och allt vad det är. Och ja, jag ska försöka ta tag i det snaaaart. Tänk om man kunnat köpa över nätet. Extremt enkelt det vore. Eller det kanske går? Hade förmodligen gått lika långsamt för mig ändå...

Oh well, har sjuuuukt mycket att göra nästa vecka. Tonvis med plugg som ska klaras av. Och som uppladdning inför det väntar imorgon tvättid. Då måste också en städinsats ske här hemma. Typ tråkigt.

Sov gott!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback