Söndag.

Idag blev jag påmind om att jag borde göra en del uppgifter. Skoluppgifter. Men istället tvättade och städade jag. Kanske var bra ur den synvinkeln att jag hade lite plugg jag borde ha tagit tag i. Nu fortsätter jag skjuta det framför mig. Men jag tror inte det tar så lång tid när jag väl sätter igång. I övrigt väntar nu en vecka där grupparbete ska färdigställas. Eget plugg ska förhoppningsvis komma igång. På onsdag fortsätter den senaste tidens tema. Musikkvällar. Efter härlig pianobar på skybar i torsdags var det ju igår Chris Medina nere på stan. På onsdag tävlar en i min grupp i nån typ av sångtävling på Poco Loco Bar. Så då får vi hänga där och heja. Torsdag är det förmodligen pubkväll på Kåren. Fredag väntar terminens avslutning med Lilla Sommarfesten på Kåren. Därefter väntar en helg med packning, städning, plugg, julhäng med mera.
Jag känner redan nu att energin börjar ta slut. Och den veckan som kommer behöver mycket energi. Förhoppningsvis är reservtanken laddad med en del. Och sen väntar ju jullov och några dagars lugn och ro!

Igår hade jag en lördag där jag gjorde något man inte gör ofta en lördag kväll. Efter Chris Medina hade spelat, vid fem typ, satte vi oss i fyra timmar på ett café. En riktigt trevlig lördag kväll. Vi brainstormade julklappstips men av nån anledning var det mesta som diskuterades sommarrelaterat. Oh well, förhoppningsvis ska väl någon av denna veckans dagar bjuda på lite tid att besöka city för julshopping.

Nu väntar en lugn kväll i soffan för att ladda batterierna.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback