Vilken avslutning!

Vilken avslutning på min hösttermin i Västerås. Inledde dagen med plugg i skolans bibliotek. Därefter skulle vi på fika med återvändande vän. Detta resulterade i en öl istället. Som blev till besök på Systemet. Som blev till massvis med vin. Som blev till Singstar. Som blev till pizza. Som blev till ännu mer vin och singstar. Som blev till promenad hem. Som blev till överkonsumption av vatten. Som blev till stordiskning. Som blev till vånda över att behöva kliva upp "tidigt" imorgon. Som blev till ännu mer vatten. Sjukt törstig trots vinet alltså. Detta blir imorgon till packning. För såklart har jag inte börjat packa ännu. Suck. Tur att det går "snabbt". Därefter ska jag till stationen. Ett ärende på vägen. Från stationen buss till Arlanda. På Arlanda, om jag hinner med (läs: orkar kliva upp) den tidigare bussen blir det lunch på Arlanda. Annars blir det ingen lunch. Blir en övervägning imorrn om lunch eller sovmorgon är mest värt. Ska även hinna med att köpa mig en ny parfym på flygplatsen imorrn. Känns som ett roligt uppdrag. Därefter flyget upp till härliga Örnsköldsvik och årets julfirande. Därmed också förmodligen sporadisk uppdatering.
Puss på er!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback