Vilken dag.

Dog lite när jag kom hem från skola och ärenden på stan tidigare idag. Helt slutkörd och ändå är det bara måndag. Fick lite plugg gjort här hemma trots det. Sedan besökte jag ICA och blev vittne till några tjuvar som stal massa mat. Intressant.

Och först nu har jag upptäckt att Musikhjälpen har börjat. Nu vet jag vad som kommer rulla så fort jag är hemma och vaken om dagarna framöver. Tyvärr kommer det nog inte vara många timmar. Imorrn väntar skola på förmiddan. Eget plugg och ärenden på eftermiddan. Styrelsemöte och sen förhoppningsvis en tidig kväll. Imorrn är det förresten bara en vecka kvar tills jag styr kosan norrut. Julen känns konstigt nära men ändå långt borta.
Nu ska jag trots Musikhjälpen nog stänga ner elektroniken och krypa i sängen. Jag är trött. Och lite förkyld...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback