Det händer mycket!

Precis som det brukar vara i mina inlägg numer får jag börja med att ursäkta min sparsamma uppdatering. Hur som helst så ska jag i detta inlägg försöka samla de intryck som november hittills bjudit mig på.

Har haft en fantastiskt skön vecka i Norrland. Örnsköldsvik har bjudit mig på familj. Vänner. Natur. Svampplockning. Löprundor med pappa. Hockeymatcher. God MAT!. Stadspromenader. Naturpromenader. Djur. Frisörer. Nya byggnationer. Örnsköldsvik har bjudit på precis det som det brukar. Energi!

För energi kommer jag behöva. Den kommande veckan är nog en av de mer uppbokade och hektiska på hela hösten. Imorrn väntar en förmiddag av fix, listan är ganska lång. En eftermiddag där jag ska hålla en gästföreläsare sällskap och snacka med andra studenter. En kväll där en utklädnad på temat Norrland ska ordnas. En tisdag följer sedan med det fix som inte hanns med under måndagen. Handling av viktigheter. Styrelsemöte. Pluggfix. Sedan väntar en onsdag med kursupprop och eventuellt en kväll hos Handelsbanken. Till detta kommer även förmodligen en del grejer jag glömt. Som packning, både uppackning och nedpackning. För torsdag morgon bär det åter av till Arlanda. Konferens i Luleå väntar sedan hela helgen lång. Någon gång tidig eftermiddag på Söndag bör jag, slutkörd, vara åter i Västerås. Förhoppningsvis kan måndagen därefter bjuda på en efterlängtad vila. Fast veckan i Övik har gett massor av energi. Den kommer behövas och den kommer förbrukas.

Något som är äckligt skönt är att jag körde en enorm städning och rengöring av min lägenhet dagen innan jag åkte till Övik. Nu är det så rent och städat här hemma. Avslappnande! Nu ska jag försöka att så smått börja förbereda mig för att sova. Och jag kommer nog drömma om kantareller och den fantastiska vecka som väntar!

O.

Kommentarer
Postat av: mams

åååh, love You :)

2011-11-09 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback