Jag gillar annorlunda idéer

Jag gillar annorlunda idéer. Och en som jag fallit pladask för idag är Mälardalens Högskolas nya programkatalog. Idén är så bra, men ändå så svår att komma på. Men vem vill inte "börja sin resa" på en Högskola där programkatalogen ser ut såhär;

Vem kom på denna idén? Ett geni skulle jag säga. Snacka om att gå så långt ifrån de alltför ofta alltför lika katalogerna som man fick hem från diverse universitet/högskolor. Jag gillar't.

Dagen i övrigt? Arbetsmarknadsdagsförberedelser. Konsultuppdragsjakt. Massiv städ- och sorteringsinsats. Nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av en avokado och en lugn kväll i tv-soffan. Imorrn fortsätter konsultuppdragsjakten. Förhoppningsvis dimper det även ner lite böcker i brevlådan. Eller ja, helst hade jag sluppit både att få hem de och att behöva läsa de. Oh well...

O.

Kommentarer
Postat av: Moa

miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback