Jobbig kurs.

Hade kursupprop idag. Och kursen känns extremt krävande. Eller såhär i förhand iaf. Och att de sedan gjort om kursen helt så att man inte kan dra någon nytta av att fråga de som läst den tidigare om hjälp underlättar inte. Typiskt. Jaja, fast det är väl så att man bör märka när man läser på D-nivå.

Förutom denna något negativa överraskning har jag hunnit med massor av trevligt. Återseende av gamla vänner. Därtill har vi även hunnit med en Ekonomkväll hos Handelsbanken här i Västerås. Extremt trevligt att samlas på deras kontor, snacka med de som jobbar där, käka pizza och dricka lite öl, vin osv. Tre timmar bara flög förbi.
Väl hemma så tog jag till slut tag i min packning. Och det kan nog vara så att jag nästan packat klart nu. Och jag inser också fördelen med en enorm resväska. Jag vet inte riktigt hur jag ska fylla min kvot. Fast iofs har jag säkert glömt en hel del som jag kommer komma på i natt och sen kommer jag sitta här imorrn bitti och undra hur fasen jag ska få med allt. 11.25 lyfter vårat SAS-plan till Luleå iaf. Sedan väntar tre fullspäckade dagar på Luleå Tekniska Universitet innan vi tidig(!) söndag morgon flyger tillbaka till Arlanda och är tillbaka i Vässan till lunch. Detta kommer bli fantastiskt roligt! Och det är så spännande att se vilka som blir SEROs nya styrelse och vilka som får alla utmärkelser som delas ut såhär i slutet av året. Samt enormt kul att se hur alla tolkar temat Norrland till fredagssittningen. Fantasin hos föreningarna brukar vara enorm.

Nej, nu ska jag försöka varva ner så man åtminstone får några timmars sömn inatt. Ha en bra helg!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback