Ledig vecka.

Imorse ringde väckaren liiiite för tidigt kändes det som. Yrvaken. Bakis. Inte alls redo för att skriva tenta. Men det blev lite som när det sämsta laget i serien möter det bästa. Och överraskar. Jag dominerade tentan helt enkelt. Med öppet fönster för att få lite frisk luft fick jag ihop 18 av 20 rätt. Vilket resulterade i ett VG. Där rök bakfyllan och resten av dagen har varit riktigt skön. Trött. Men glad och avslappnad.
Lunch på stan med härliga människor. Slapp i en lägenhet med ett gäng som var mer eller mindre intresserade av de fotbollsmatcher som visades på tv. Nöjda. Därefter hem och nästintill somna i soffan. Nu är det bara lugn och ro här hemma. Dåliga tv-program. Lite godis. Vatten. Musik. Har idag till slut aktiverat mitt spotify premium konto. Var på tiden. Imorgon väntar en dag av städning och packning. För på måndag åker jag med tåget upp till Örnsköldsvik för en vecka hos mor o far. Skönt med lite norrländsk lugn och ro. Det behöver man lite nu och då.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback