Tog mig hem

Efter några om och men. Efter massor med skratt. Efter härliga återseenden. Efter att ha blivit övertalad att stanna. Efter allt detta tog jag mig till slut hem. För om inte mindre än 8 timmar väntar min tenta. 8 timmar låter ju iofs inte så farligt. Men det känns skönt att i princip ha varit med på allt ikväll och ändå hinna hem och få ett antal timmars sömn. Allt för mycket alkohol har passerat min strupe så jag hoppas att jag imorgon när väckningen ringer inte känner mig det minsta bakis. För jag ska nämligen spendera fyra timmar med att lusläsa böcker och toksöka på internet. Och samtidigt ska jag be till högre makter att det räcker för ett godkänt resultat. Jobbigast? Det faktum att resultatet kommer direkt(!). Så jag kan inte säga att det kändes sådär och sedan låtsas att inget händer. Det är imorrn eller omtenta som gäller. Och jag hoppas hoppas hoppas hoppas att kursen tar slut imorgon!

Puss på er! Snart har jag en ledig vecka att njuta av!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback